Bytedance stärker andrapositionen inom Kinas digitala annonsmarknad
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Bytedance stärker andrapositionen inom Kinas digitala annonsmarknad

Bytedance

Teknikjätten Bytedance, som äger videoappen Tiktok, är på väg att dra in minst 180 miljarder yuan, motsvarande 235 miljarder kronor, i annonsintäkter i Kina i år. Det räcker för att cementera en andraplats inom den kinesiska digitalmarknaden, uppger källor till Reuters.

Artikeln i sin helhet
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Nyheter om ByteDance

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Om aktien ByteDance

Mer från Börsvärlden

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt