Så mycket förlorar sociala medier-plattformarna efter Apples annonsförändringar
Facebook, Snap, Twitter och Youtube förlorar nära 10 miljarder dollar, omkring 85 miljarder kronor, efter Apples annonsförändringar.
Facebook, Snap, Twitter och Youtube förlorar nära 10 miljarder dollar, omkring 85 miljarder kronor, efter Apples annonsförändringar.
Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar
Ladda hemVårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka
PrenumereraSå kommer du igång med trading
Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.
74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.