Hexagon's Nomination Committee proposes two new Directors to the Board

Hexagon's Nomination Committee proposes two new Directors to the Board

Hexagon AB's Nomination Committee proposes the election of Erik Huggers and Brett Watson as new members of Hexagon's Board of Directors at the upcoming Extraordinary General Meeting (EGM) on 17 November 2021.

Erik Huggers brings extensive experience from the digital media and tech industry. Erik is a Supervisory Board Member at WeTransfer and ProsiebenSat.1 Media. Huggers previously served as CEO of Vevo and held key executive positions at Verizon Communications, Intel Corporation, BBC and Microsoft Corporation.

Brett Watson is the President of Koch Equity Development, the investment subsidiary of Koch Industries, where he is responsible for managing investments and corporate development activity across Koch’s diverse portfolio. Watson serves on several boards including Infor, Getty Images, Transaction Network Services, MI Windows and Doors, and the Flint Group. Prior to joining Koch in 2010, he spent nearly a decade in investment banking and private equity.

Please visit hexagon.com for more information about the EGM.

For more information, please contact:
Mikael Ekdahl, Chairman of the Nomination Committee, +46 709 777 203, valberedning@hexagon.com

Maria Luthstrom, Head of Sustainability and Investor Relations, Hexagon AB, +46 8 601 26 27, ir@hexagon.com
Kristin Christensen, Chief Marketing Officer, Hexagon AB, +1 404 554 0972, media@hexagon.com

Nyheter om Hexagon

Hos Avanza kan du kostnadsfritt öppna konto för att kunna handla aktier. För att investera i fonder så billigt som möjligt tycker vi dock att du ska spana in SAVR där du kan äga över 1 300 av de bästa fonderna och betala 30-50 % mindre i avgifter, varje år!

Ett tips är att öppna konto hos båda för att nyttja fördelarna och de låga avgifterna hos respektive aktör.

När det kommer till tråkiga utgifter som försäkringar kan vi verkligen rekommendera Hedvig. Vi jämförde direkt på deras site och sänkte vår egen kostnad för hemförsäkring med 2 436 kr per år, jämfört med det näst billigaste alternativet. Pengar som nu läggs på sparande istället.

Om aktien Hexagon