Invajo Technologies AB (publ) senarelägger årsstämman 2021 - Börskollen

Invajo Technologies AB (publ) senarelägger årsstämman 2021

Invajo Technologies AB (publ) styrelse har beslutat att senarelägga årsstämman 2021 med anledning av sjukdom hos styrelsemedlemmar och att en fysisk stämma inte längre bedöms lämplig med beaktande av den rådande smittspridningen av coronaviruset. Styrelsen kommer inom kort att kalla till en ny årsstämma att hållas den 11 juni 2021 där formen för årsstämman kommer vara ändrad till att genomföras enbart genom poströstning.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Erik Wikström, Styrelseordförande, Invajo Technologies AB
E-post: erikw427@gmail.com
Telefon: +46 70 437 90 01

Adam Bäckstrom, CFO, Invajo Technologies AB
E-post: adam@invajo.com

Om Invajo

Invajo erbjuder unika tjänster för effektiv och smidig digital hantering av bokningar, inbjudningar och events. Vi hanterar hela flödet åt våra kunder och detta oavsett om det gäller ett digitalt eller fysiskt arrangemang. Våra tjänster används av alltifrån stora internationella företag till enskilda individer och vi finns tillgängliga globalt.

För mer information, se Invajos hemsida www.invajo.com

Bolagets Certified Adviser är Eminova Fondkommission AB | 08-684 211 00 | info@eminova.se

Nyhetsbrev: Varje vecka handplockar vi de mest läsvärda nyhetsuppslagen från våra flöden och varvar med exklusiva intervjuer och tävlingar.

Nyhets- och aktieapp: Skapa bolagsbevakningar för dina favoritbolag och få automatiska pushnotiser vid aktienyheter och bolagshändelser – smidigt va?

Nyheter om Invajo

Hos Avanza och Nordnet kan du kostnadsfritt öppna konto för att kunna handla aktier. För att investera i fonder så billigt som möjligt tycker vi dock att du ska spana in SAVR där du kan äga över 1 300 av de bästa fonderna och betala 30-50 % mindre i avgifter, varje år!

Ett tips är att öppna konto hos flera av dessa för att dra nytta av ett större totalbelopp med courtagefri handel och låga avgifter!

När det kommer till tråkiga utgifter som försäkringar kan vi verkligen rekommendera Hedvig. Vi jämförde direkt på deras site och sänkte vår egen kostnad för hemförsäkring med 2 436 kr per år, jämfört med det näst billigaste alternativet. Pengar som nu läggs på sparande istället.

Om aktien Invajo