Nordhealth AS – Stabilization measures taken - Börskollen

Nordhealth AS – Stabilization measures taken

NOT FOR DISTRIBUTION OR RELEASE, DIRECTLY OR INDIRECTLY, TO U.S. NEWS WIRE SERVICES OR FOR DISSEMINATION IN OR INTO THE UNITED STATES, AUSTRALIA, CANADA OR JAPAN, OR ANY OTHER JURISDICTION IN WHICH THE DISTRIBUTION OR RELEASE WOULD BE UNLAWFUL.

Reference is made to the stock exchange announcement by Nordhealth AS (“Nordhealth” or the “Company”) on 3 June 2021 where the Company announced the beginning of the stabilization period following the private placement of new shares in the Company (the “Private Placement”) and the subsequent admission to trading on Euronext Growth Oslo.

The Company has received notification that Carnegie AS, acting as stabilization manager in the Private Placement, has taken the stabilization measures set out in the attached notifications with respect to the shares of the Company.

For further information, please contact:

Charles MacBain, CEO

charles.macbain@nordhealth.com

Valter Pasanen, CFO

valter.pasanen@nordhealth.com

NORDH - Stabilization notice - 11 June 2021https://mb.cision.com/Main/20636/3365820/1431040.pdf
Appendix to NORDH - Stabilization notice - 11 June 2021https://mb.cision.com/Public/20636/3365820/8cd70698aa086727.pdf

Hos Avanza och Nordnet kan du kostnadsfritt öppna konto för att kunna handla aktier. För att investera i fonder så billigt som möjligt tycker vi dock att du ska spana in SAVR där du kan äga över 1 300 av de bästa fonderna och betala 30-50 % mindre i avgifter, varje år!

Ett tips är att öppna konto hos flera av dessa för att dra nytta av ett större totalbelopp med courtagefri handel och låga avgifter!

När det kommer till tråkiga utgifter som försäkringar kan vi verkligen rekommendera Hedvig. Vi jämförde direkt på deras site och sänkte vår egen kostnad för hemförsäkring med 2 436 kr per år, jämfört med det näst billigaste alternativet. Pengar som nu läggs på sparande istället.