Sonetel uppgraderar kundportal - Börskollen

Sonetel uppgraderar kundportal

Sonetel som är listat på Nasdaq First North Growth Market Stockholm, har lanserat en ny funktion i sin kundportal. Funktionen ger kunder access till information om historiskt användande.

Sonetels kunder kan genom den nya funktionen i företagets kundportal se detaljer kring historiskt användande av tjänsten, samt ladda ner filer för analys i Excel.

Den nya funktionen gör att kunder inte längre behöver kontakta Sonetels kundtjänst för att få svar på frågor kring debiteringar och användande.

”Vi minskar belastningen på vår kundtjänst och gör livet lättare för våra kunder” säger VD Henrik Thomé.

Mer information finns på https://sonetel.com/en/usage-records-now-available/

Om Sonetel
Sonetel är ett svenskt företag som tillhandahåller en Software-As-A-Service tjänst för småföretag globalt. Bolaget har hittills över 170 000 betalande kunder i över 170 länder. Huvuddelen av företagets ca 30 anställda arbetar i dotterbolaget i Indien. Bolagets aktie (SONE) är föremål för handel på Nasdaq First North Growth Market Stockholm med G&W Fondkommission som Certified Adviser (e-post: [email protected], telefon: 08-503 000 50).

Mer information om bolaget finns på www.sonetel.com/sv/investerare/

Henrik Thomé, VD
Telefon: 08-525 060 11