Efter miljoninvesteringen i Draknästet – One Cake gör reality för att stärka varumärket
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Efter miljoninvesteringen i Draknästet – One Cake gör reality för att stärka varumärket

Efter miljoninvesteringen i Draknästet – One Cake gör reality för att stärka varumärket

Det var i augusti ifjol som Zebastian Lindqvist och mamma Lizette dansade in i draknästet-studion och frestade drakarna med gluten-, nöt- och palmolje-fri frystårta, baserad på farmors recept.

Resultatet. Tre miljoner och tre drakar.

För att nå ut till den breda massan ska nu pengarna investeras och familjen har valt en minst sagt annorlunda marknadsföringsstrategi.

En.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Finanstid

Nyhetsbrev