Mix av mänskliga kontakter och digitala tjänster rätt väg för bankerna
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Mix av mänskliga kontakter och digitala tjänster rätt väg för bankerna

Mix av mänskliga kontakter och digitala tjänster rätt väg för bankerna

Undersökningen ”Cracking Tomorrow’s CX Code” som genomförts av SAS Institute och CMO Council visar att banker och finansaktörer kan förbättra kundupplevelsen med hybridlösningar.

“De som kombinerar fysiska kontakter och digitala tjänster kommer att lyckas bäst”, säger Thomas Karlsson på SAS Institute. Den nya undersökningen ”Cracking Tomorrow’s CX Code” omfattar fler än 2 000 konsumenter från.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Finanstid

Nyhetsbrev