Ökat tryck på kundtjänst kräver engagemang i de sociala nätverken
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Ökat tryck på kundtjänst kräver engagemang i de sociala nätverken

Ökat tryck på kundtjänst kräver engagemang i de sociala nätverken

Om du ännu inte har uppdaterat ditt kundsupportsystem eller din interna IT-tjänstplattform för att omfatta social integration, är det nu hög tid.

Det skriver Raymond Hüner, på Freshworks. Dagarna med långa telefonköer eller långa e-posttrådar har inte helt försvunnit, men deras dagar är räknade när konsumenternas tålamod sviker och förväntingarna stiger.

Idag skickar vi allt.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Finanstid

Nyhetsbrev