Europeisk ID-lösning utan tredjepartscookies ger europeiska konsumenter bättre kontroll över sin data
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Europeisk ID-lösning utan tredjepartscookies ger europeiska konsumenter bättre kontroll över sin data

Europeisk ID-lösning utan tredjepartscookies ger europeiska konsumenter bättre kontroll över sin data

Bacardi, Kimberly-Clark, Aller Media, Future, gutefrage.

net, highfivve, OneFootball, Prisma Media samt Tesco Media and Insights Platform använder ett nytt, integritetsmedvetet identitetsramverk som syftar till att ge europeiska konsumenter bättre kontroll över sin data. European Unified ID (EUID), är en ny identitetslösning som utvecklats specifikt för den europeiska marknaden, börjar nu få stöd av allt fler.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Finanstid

Nyhetsbrev