Tre trender som blivit allt viktigare för marknadsförare
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Tre trender som blivit allt viktigare för marknadsförare

Tre

Många varumärken satsar mer på sociala medier och communitybyggande under 2023. Något som innebär att marknadsförare som arbetar med sociala medier behöver både resurser och nya färdigheter för att kunna hänga med i utvecklingen. Det skriver Pernilla Jungåker, marknadsansvarig för Hubspot i Norden och Benelux-regionen. I dag är sociala medier den självklara plats där många.

Artikeln i sin helhet
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Nyheter om HubSpot

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Om aktien HubSpot

Mer från Finanstid

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt