Nyhet

Saeid Esmaeilzadeh om de nya obligationerna: ”Det är dyra pengar vi tar in”

Saeid Esmaeilzadeh om de nya obligationerna: ”Det är dyra pengar vi tar in”

Esmaeilzadeh Holding emitterade nyligen obligationer om 375 miljoner kronor – pengar som främst ska gå till ytterligare förvärv.

Men det bistra klimatet på marknaden gör att pengarna kostar en del att ta in. Det säger superentreprenören, tillika vd, Saeid Esmaeilzadeh till Realtid.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Realtid
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna