Nyhet

Orange: Exklusivitet för Altice-affär förlängs

Telekombolaget Orange meddelar att exklusivitetsperioden för diskussionerna kring Altice Frances tillgångar har förlängts till den 5 juni.

Förlängningen gäller konsortiet bestående av Bouygues Telecom, Free-Iliad och Orange.

Konsortiet lade i april ett bud som värderade de aktuella tillgångarna till totalt 20,35 miljarder euro. Parterna uppger samtidigt att det ännu inte finns någon garanti för att diskussionerna leder till ett avtal.