Nyhet

Från det ena till det andra: Stockholmsbörsen stänger på rött

En angenäm start höll dessvärre inte hela vägen för Stockholmsbörsen, som avslutades under nollan denna måndag, med flera bolag på minus.

Det finns en term som oftast straffar sig på Stockholmsbörsen, och det är att jinxa. Oavsett hur bra något verkar, bör du helst inte knysta om det.

Om du gör det, är risken nämligen.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Dagens PS
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna