Nyhet

Goldman Sachs slopar sitt mångfaldsprogram

Goldman Sachs slopar sitt mångfaldsprogram

Det har gått några år sedan en av världens största investmentbanker storsatsade på ett mångfaldsprogram för kvinnor och färgade personer.

Nu är målet uppfyllt menar Goldman Sachs och programmet slopas. Det gick under namnet “Launch with GS” och startades för sex år sedan.

Planen var att rikta investeringar till ett mångfaldsprogram som bestod av bolag.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Dagens PS
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna