Nyhet

Pharma vinner och förlorar – januaris bästa och sämsta aktier

Pharma vinner och förlorar – januaris bästa och sämsta aktier

När årets första månad nu är över kan vi konstatera att hittills i år står läkemedelsindustrin för januaris bästa och sämsta aktier på Stockholmsbörsen.

Här är de fem bolag som fått se aktien rusa allra mest – och de fem som haft det allra jobbigast på Stockholmsbörsen, det vill säga i indexet OMXSPI: Bästa aktierna på.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Dagens PS
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna