Nyhet

“Sorry Seven” – största förlorarna på börsen

“Sorry Seven” – största förlorarna på börsen

Två sektorer utmärkte sig som förlorarna på den amerikanska börsen i fjol.

Det är bolag som befinner sig i tuffa branscher där det är oklart om uppförsbacken kommer plana ut. Sju techbjässar i USA stod för rejäla uppgångar på börsindexen förra året.

Alla pratade om “The Magnificent Seven” – Apple, Microsoft, Meta, Amazon, Alphabet, Nvidia.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Dagens PS
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna