Ur askan i elden: Så lyfte Levi’s från botten
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Ur askan i elden: Så lyfte Levi’s från botten

Levi’s är ett av världens största jeansmärke – men för 12 år sedan var företaget nära att försvinna.

Här är historien om hur allt vände. När Levi’s nuvarande vd Charles Bergh tillträdde 2011 gick försäljningen trögt.

Nästan ingen köpte det klassiska jeansmärkets byxor längre.

Vinsterna rasade.

En hel generation ungdomar hade vuxit upp utan Levi’s.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Dagens PS

Nyhetsbrev