Efter värsta hysterin – så har techbolagen Kry, Anyfin och Getaccept konkret byggt in AI i sin marknadsföring
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Efter värsta hysterin – så har techbolagen Kry, Anyfin och Getaccept konkret byggt in AI i sin marknadsföring

Efter värsta hysterin – så har techbolagen Kry, Anyfin och Getaccept konkret byggt in AI i sin marknadsföring

För marknadsteamet har AI inneburit samma buzz som när sociala medier kom.

Och att inte utvecklas med “det nya” är nästan tjänstefel. Breakit har varit i kontakt med marknadscheferna på några av Sveriges hetaste techbolag – där AI är av högsta prioritet.

Hur använder de tekniken rent konkret.

Kan AI:n hjälpa till att spara pengar.

Och den stora frågan: blir delar av marknadsteamet överflödiga.

Vi djupdyker in i AI-världen där toppcheferna får berätta i detalj hur de implementerat verktygen – och samtidigt flaggar för problemen.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa tillämpar ofta läsvägg för sina artiklar
Läs hela artikeln hos Breakit

Nyhetsbrev