Hugo Rosas Clean Drink snuddar vid 100 miljoner: “Influencer marketing har blivit för dyrt”
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Hugo Rosas Clean Drink snuddar vid 100 miljoner: “Influencer marketing har blivit för dyrt”

Hugo Rosas Clean Drink snuddar vid 100 miljoner: “Influencer marketing har blivit för dyrt”

Clean Drink hade ett tufft fjolår, och har fått justera priserna för att växa.

Nu berättar bröderna Hugo Rosas och Sebastian Kvissberg om resan med Clean Drink – som är med och slåss om toppen på funktionsdryckesmarknaden i Sverige. “Kostnadskostymen har minskats rejält”, säger influencern och ägaren Hugo Rosas.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa tillämpar ofta läsvägg för sina artiklar
Läs hela artikeln hos Breakit

Nyhetsbrev