Holy Comms växer och rekryterar från fintech: “Startups behöver marknadsföra sig för att överleva i kristider”
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Holy Comms växer och rekryterar från fintech: “Startups behöver marknadsföra sig för att överleva i kristider”

Holy Comms växer och rekryterar från fintech: “Startups behöver marknadsföra sig för att överleva i kristider”

Reklambyrån Holy Comms har gått från 0 till 20 miljoner och 35 medarbetare på bara tre år.

Bland kunderna finns techbolag och startups som köper kommunikationstjänster via abonnemang. I kristider med pressade budgetar upplever ägarna ökat tryck.

“Förfrågningarna från startups har ökat den senaste månaden”, säger grundaren och strategen Lisa Kruse, som dessutom rekryterar chefer från fintech.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa tillämpar ofta läsvägg för sina artiklar
Läs hela artikeln hos Breakit

Nyhetsbrev