Resolution at the extraordinary general meeting of Cavotec - Börskollen
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Resolution at the extraordinary general meeting of Cavotec

Today, Friday 17 March 2023, the extraordinary general meeting of Cavotec SA (publ) was held. The general meeting resolved to approve the board’s proposal from 22 February 2023 to increase the company’s nominal share capital. The board subsequently implemented the increase of the Company's share capital in the amount of CHF 8,716,981.00, i.e. from the current share capital of CHF 65,970,240.00 to CHF 74,687,221.00, through the issuance of 12,452,830 new shares of the Company. The shares are placed at a price of SEK 13.25 per share, consequently raising proceeds of approximately SEK 165 million before transaction costs. The capital increase will become effective once registered with the commercial register.

For further details and information on background to and reasons for the new share issue, refer to the company’s press release on a directed share issue on 22 February 2023.

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Nyheter om Cavotec

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
ÖPPNA KONTO

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Om aktien Cavotec