Från supermakt till syndabock – USA:s varumärken tar stryk
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Från supermakt till syndabock – USA:s varumärken tar stryk

Från supermakt till syndabock – USA:s varumärken tar stryk

USA:s allt mer konfrontativa handelspolitik har fått europeiska konsumenter att rata amerikanska produkter.

Experter talar om en möjlig långsiktig attitydförändring. Det tar tid att bygga upp ett varumärke, men bara några veckor att rasera det.

Denna marknadsföringens sanning har blivit smärtsamt uppenbar för amerikanska exportörer sedan president Donald Trump i början av april presenterade omfattande.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Realtid

Nyhetsbrev