Kritiserat bolag ”vill väcka uppmärksamhet” genom ny barnkampanj
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Kritiserat bolag ”vill väcka uppmärksamhet” genom ny barnkampanj

Kritiserat bolag ”vill väcka uppmärksamhet” genom ny barnkampanj

Kritiken har haglat över hemelektronikkedjan Power genom den nya kampanjen om barnafödande.

All PR är dock bra PR sägs det där bolaget har fått en hel del uppmärksamhet. Den nya kampanjen går ut på att lösa det låga barnafödandet i Sverige enligt hemelektronikkedjan Power.

Den som handlar hos Power och ”blir gravid inom 30 dagar.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Realtid

Nyhetsbrev