Nyhet

Miljardär sågar bitcoins framtid: ”Kommer bli pyspunka”

Miljardär sågar bitcoins framtid: ”Kommer bli pyspunka”

Bitcoin har sjunkit rejält i värde under senaste tiden.

Enligt investeraren Jeremy Grantham är det bara början på nedgången. Investeraren Jeremy Grantham, medgrundare av kapitalförvaltaren GMO, upprepar sin långvariga kritik mot bitcoin.

Han förutspår att kryptovalutan gradvis kommer att förlora sin betydelse under de kommande decennierna.

I en intervju beskriver Grantham bitcoin som en spekulativ.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Realtid
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna