Swedbank skrotar meddelandetjänst – satsar istället på virtuell assistent
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Swedbank skrotar meddelandetjänst – satsar istället på virtuell assistent

Swedbank

Nu har Swedbank lagt ner sin tjänst för digitala meddelanden till kundtjänst eller kundernas personliga bankman. Istället hänvisar banken till en chatttjänst för enkla hjälpbehov eller telefonkontakt för mer komplicerade frågeställningar.

Artikeln i sin helhet
Denna källa har vissa artiklar bakom läsvägg
Läs hela artikeln

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Nyheter om Swedbank

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Om aktien Swedbank

Mer från Realtid

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt