Acast lanserar en reklamplattform för självbetjäning
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Acast lanserar en reklamplattform för självbetjäning

Acast

Podcastbolaget Acast har utvecklat en ny reklamplattform för självbetjäning, Self-Serve Platform. Det framgår av ett pressmeddelande.

Den nya plattformen möjliggör för företag och varumärken i olika storlekar och med varierande budgetar att nå en publik via de drygt 88 000 podcasts som finns tillgängliga via Acast Marketplace.

Plattformen gör det möjligt för annonsörer att själva aktivera sin annonsstrategi för podcasts och skapar därmed ytterligare möjligheter för Acast att tjäna pengar. Plattformen görs tillgänglig globalt för annonsörer lagom till julhandeln. Plattformen riktar sig särskilt till små och medelstora bolag, men även för poddkreatörer.

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Nyheter om Acast

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Om aktien Acast

Mer från Finwire / Börskollen

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt