Meew avser lansera kampanj i USA
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Meew avser lansera kampanj i USA

Meew

Noteringsaktuella danska Meew planerar en kickstarter-kampanj i USA genom sitt dotterbolag Curvex. Det framgår av ett pressmeddelande.

Kampanjen främjas genom undervarumärket Attentify, som fokuserar på barn med ADHD. Vidare syftar kampanjen till att förbättra barns koncentration, fokus och lugn med hjälp av hjärnskannern Curvex och digitala spel.

Meew räknar med att strategiskt expandera till den amerikanska marknaden, genom att skapa medvetenhet genom den avsedda kampanjen, och på så sätt utöka sin kundbas till USA.

Meew ska noteras på Spotlight med första handelsdag den 16 mars.

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Nyheter om MeeW

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Om aktien MeeW

Mer från Finwire / Börskollen

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt