Streamify levererar live shopping till Hubso
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Streamify levererar live shopping till Hubso

Streamify

Mjukvaruplattformen Streamify ska leverera sin live shopping-lösning till Hubso, som hjälper influencers att driva och utveckla D2C-varumärken. Avtalet löper under 12 månader för två stycken Streamify Professional. Det beskrivs i ett pressmeddelande att avtalet inte kommer att ha betydande effekter på årsresultatet.

- Live Shopping är en kanal som ska användas till mer än "bara" konverterande ändamål. Vi vill använda formatet för att på ett autentiskt och transparent sätt bygga Brand Communities runt varumärket, säger Sebastian Schardl, operativ chef på Hubso.

Först ut att implementera live shopping i sin e-handel är Sanne Alexandra Stockholm och ytterligare ett varumärke i Hubsos portfölj.

Både Streamify och Hubso är noterade på Spotlight Stock Market.

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Om aktien Hubso Group

Mer från Finwire / Börskollen

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt