Wicket Gaming startar marknadsföring för King Royale på TikTok
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Wicket Gaming startar marknadsföring för King Royale på TikTok

Wicket Gaming startar marknadsföring för King Royale på TikTok

Spelutvecklingsbolaget Wicket Gaming startar marknadsföring för King Royale: Idle Tycoon på TikTok.

Kampanjen görs ihop med reklambyrån Wehype och totalt kommer man att gå ut via influencers som har över 3,2 miljoner följare via TikTok.

"Genom ett strategiskt partnerskap med en av världens mest kända byråer för influencer marketing startar vi nu vår marknadsföringskampanj på TikTok för King Royale. Wehype har en fantastisk förmåga att förse sina partners med relevanta influencers för att generera nedladdningar", uppger vd Eric de Basso i en kommentar.

King Royal är free-to-play. Inga finansiella detaljer anges.

Nyhetsbrev