Coca-Cola marknadsför sina nya smaker med mystik
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Coca-Cola marknadsför sina nya smaker med mystik

Coca-Cola kommer inte avslöja receptet på sin läsk, inte heller kommer de berätta vad som finns i deras nya tillfälliga smaker.

De senaste månaderna har Coca-Cola introducerat flera nya, tidsbegränsade, produkter, Coca-Cola Starlight, Byte och Dreamworld. Bolaget har beskrivit var och en av dessa tillfälliga drycker som upplevelser, snarare än som smaker eftersom det för … Fortsatt.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Dagens PS

Nyhetsbrev