Nyhet

Dragläget: “Kan man älska en BYD?”

Det har blivit dags för ännu ett avsnitt av Dragläget – Högsta Växeln och Dagens PS podd om bilar och bilvärlden.

Veckans avsnitt rattas av Karl och Gustaf. Denna veckas avsnitt av Dragläget täcker ett brett spektrum av ämnen.

Man börjar med att diskutera det kinesiska elbilsmärket BYD, vars modell Atto 3 har varit en.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Dagens PS
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna