Nyhet

Nasa har tappat kontakten med rymdsond

Nasa rapporterar att man har tappat kontakten med rymdsonden Voyager 2.

Orsaken ska vara ett felintryckt kommando. Ett felintryckt kommando är förklaringen till att den amerikanska rymdstyrelsen Nasa nu har tappat kontakten med rymdsonden Voyager 2.

Nasa bekräftar och ska nu, från sin station i Canberra i Australien, ”bomba” området där sonden befinner sig med.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Dagens PS
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna