Flic-grundarens influencer-satsning växer i tysthet i Indien – vill få vanliga kunder att marknadsföra bolag
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Flic-grundarens influencer-satsning växer i tysthet i Indien – vill få vanliga kunder att marknadsföra bolag

Flic-grundarens influencer-satsning växer i tysthet i Indien – vill få vanliga kunder att marknadsföra bolag

Bolag ska kunna marknadsföras av sina kunder på sociala medier istället för att behöva lägga stora pengar på influencers.

Det menar Brandie – som i det tysta växter på andra sidan jorden. “Man ska inte behöva vara en influencer för att ha inflytande på sociala medier”, säger medgrundaren Douglas Andersson i en intervju till Breakit.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa tillämpar ofta läsvägg för sina artiklar
Läs hela artikeln hos Breakit

Nyhetsbrev