Happy Socks-grundaren satsar på tiktokande unga – och pyssel: ”Retail dör för att man inte tänker till”
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Happy Socks-grundaren satsar på tiktokande unga – och pyssel: ”Retail dör för att man inte tänker till”

Happy Socks-grundaren satsar på tiktokande unga – och pyssel: ”Retail dör för att man inte tänker till”

Ett himmelrike med glaspärlor i alla tänkbara färger.

Happy Socks-grundaren Mikael Söderlindhs nya koncept triggar pysselnerven – men det slutar inte där. Han vill skapa en helt ny shoppingupplevelse skräddarsydd för generation Z och generation A (.

) – där telefonen och Tiktok är centrala delar och där unga kan göra grejer som de faktiskt kan tjäna pengar på själva.

”Ingen har kommersialiserat det här innan”, säger han till Breakit.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa tillämpar ofta läsvägg för sina artiklar
Läs hela artikeln hos Breakit

Nyhetsbrev