Kartläggning: Så bra (och dåliga) är svenska influencervarumärken på Tiktok
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Kartläggning: Så bra (och dåliga) är svenska influencervarumärken på Tiktok

Kartläggning: Så bra (och dåliga) är svenska influencervarumärken på Tiktok

De är experter på att sälja in rätt saker till sin målgrupp.

Men hur vassa är egentligen influencers och deras egna varumärken på årets viktigaste plattform Tiktok. Breakit har i en kartläggning räknat ut engagemangsgraden för några av våra nya makthavare på Tiktok.

Och det är inte många som lever upp till den magiska gränsen.

Vi har plockat russinen ur kakan åt er.

Du får: siffra för siffra, kurs i engagemangsgrad och influencerstrategierna.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa tillämpar ofta läsvägg för sina artiklar
Läs hela artikeln hos Breakit

Nyhetsbrev