När ringde ni upp era kunder senast? (Därför är det dags att göra det igen)
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet från partner

När ringde ni upp era kunder senast? (Därför är det dags att göra det igen)

När ringde ni upp era kunder senast? (Därför är det dags att göra det igen)

En djupare och mer personlig relation till kunderna är nyckeln till ökad konvertering.

Så varför inte slå dem en signal. ”Ett enkelt telefonsamtal kan ge många insikter om bolagets affär”, säger Cecilia Hummel, operativt ansvarig för betallösningar på Svea Bank.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa tillämpar ofta läsvägg för sina artiklar
Läs hela artikeln hos Breakit

Nyhetsbrev