Ser ni bättre resultat av marknadsföringen på TikTok? Här är studien som visar varför
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter
BörskollenFör dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Ser ni bättre resultat av marknadsföringen på TikTok? Här är studien som visar varför

Ser ni bättre resultat av marknadsföringen på TikTok? Här är studien som visar varför

Plattformen stack ut när 2500 personer mellan 18 och 65 år intervjuades om sina användarbeteenden.

”Varumärken måste idag bli en del av något som användarna redan är engagerade i”, säger Paulinne Gustafsson, Agency Partnerships Manager på TikTok.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa tillämpar ofta läsvägg för sina artiklar
Läs hela artikeln hos Breakit

Nyhetsbrev