Inbjudan till presentation och Q&A i samband med delårsrapport för jan-mar 2024

Inbjudan till presentation och Q&A i samband med delårsrapport för jan-mar 2024

Göteborg 19 april 2024 - Sleep Cycle, den världsledande appen för sömnanalys, meddelar att den 3 maj klockan 9:30 kommer en presentation av Sleep Cycles delårsrapport för januari-mars 2024 att hållas för aktieägare, media och övriga intressenter. Deltagare kommer kunna följa presentationen via websändning.

Presentationen kommer att hållas av Sleep Cycles VD Erik Jivmark, CFO Per Andersson och CCO Peter Alsterberg med efterföljande frågestund. Presentationen hålls på engelska.

Websändningen nås på: https://ir.financialhearings.com/sleep-cycle-q1-report-2024/register

Om du önskar ställa muntliga frågor via telefonkonferens registrerar du dig via länken nedan. Efter registreringen får du telefonnummer och ett konferens-ID för att logga in till konferensen. https://conference.financialhearings.com/teleconference/?id=50048621

Delårsrapporten offentliggörs den 3 maj kl 8:30 och finns då tillgänglig på www.sleepcycle.com

Erik Jivmark

Per Andersson
CFO

Jonna Grenfeldt
PR and Communication

Om Sleep Cycle
Med miljoner dagliga aktiva användare och över två miljarder nätter analyserade i fler än 150 länder är Sleep Cycle den ledande appen för sömnmonitorering och en av de mest använda tjänsterna för förbättring av sömnhälsa världen över. Sleep Cycles uppdrag är att förbättra den globala hälsan genom att få människor världen över att sova bättre. Sedan lansering 2009 har Sleep Cycle hjälpt miljoner människor förstå sina sömnvanor och förbättra sin sömn. Mobilapplikationen hjälper användare somna lättare, läser av och analyserar sömnen under natten, väcker användaren i lätt sömnfas och ger insikt i hur sömnkvalitet på bästa sätt förbättras. Sleep Cycle är en av världens mest omfattande källor för sömnstatistik och bidrar till sömnforskning och rapportering över hela världen. Sleep Cycle är noterat på Nasdaq Stockholm under tickern SLEEP och har sitt huvudkontor i Göteborg, Sverige.

Nyheter om Sleep Cycle

Om aktien Sleep Cycle