Musti Group plc – Managers' transactions – Tervo - Börskollen

Musti Group plc – Managers' transactions – Tervo

Musti Group plc            Managers’ transactions                  11 June 2021, at 5.00 p.m.

Musti Group Oyj - Managers' Transactions

____________________________________________

Person subject to the notification requirement

Name: Timo Tervo

Position: Other senior manager

(X) Legal person

Issuer: Musti Group Oyj

LEI: 743700IE9NQGF9YZAI97

Notification type: INITIAL NOTIFICATION

Reference number: 743700IE9NQGF9YZAI97_20210611161026_4

____________________________________________

Transaction date: 2021-06-11

Venue: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)

Instrument type: SHARE

ISIN: FI4000410758

Nature of the transaction: ACQUISITION

Transaction details

(1): Volume: 312 Unit price: 30.54 EUR

Aggregated transactions

(1): Volume: 312 Volume weighted average price: 30.54 EUR

Distribution:

Main media
www.mustigroup.com

Musti Group in brief

Musti makes the life of pets and their owners easier, safer and more fun. We are the leading Nordic pet care company and we operate an omnichannel business model to cater for the needs of pets and their owners across Finland, Sweden and Norway. We offer a wide, curated assortment of pet products. We also provide pet care services such as grooming, training and veterinary services in selected locations.

Musti Group’s net sales were EUR 284 million in the financial year 2020. At the end of the financial year 2020, the company had 1,162 employees, over one million loyal customers and 293 stores.

Nyheter om Musti Group (FI)

Hos Avanza och Nordnet kan du kostnadsfritt öppna konto för att kunna handla aktier. För att investera i fonder så billigt som möjligt tycker vi dock att du ska spana in SAVR där du kan äga över 1 300 av de bästa fonderna och betala 30-50 % mindre i avgifter, varje år!

Ett tips är att öppna konto hos flera av dessa för att dra nytta av ett större totalbelopp med courtagefri handel och låga avgifter!

När det kommer till tråkiga utgifter som försäkringar kan vi verkligen rekommendera Hedvig. Vi jämförde direkt på deras site och sänkte vår egen kostnad för hemförsäkring med 2 436 kr per år, jämfört med det näst billigaste alternativet. Pengar som nu läggs på sparande istället.

Om aktien Musti Group (FI)