NEVIs tecknar samtliga teckningsoptioner (TO1) i Mandel Design AB

NEVIs tecknar samtliga teckningsoptioner (TO1) i Mandel Design AB

Stockholm 2021-09-15

NEVI har idag tecknat sig för samtliga sina teckningsoptioner av serie TO1 i Mandel Design. Antalet optioner som tecknas är 1 562 586 stycken (á 1,97 kr).

För mer information, kontakta bolaget på:
Telefon: +46 (0)8-410 59 140
ir(at)newequityventure.com
www.newequityventure.com

New Equity Venture Int. AB (publ)
NEVI har som affärsidé att investera i tillväxtbolag, såväl noterade som onoterade, samt utveckla och lansera egna affärsidéer. Såväl investeringar som utveckling av egna affärsidéer sker inom ett brett spektrum. Vid investeringar har Bolaget som strategi att investera genom nybildade dotterbolag och betala med både kontanter och nyemitterade aktier i respektive dotterbolag. Målet är att de Bolag NEVI investerar i ska noteras inom en snar framtid. NEVI har som strategi att vara aktiva ägare avseende affärs- och strategiutveckling.

PM NEVI tecknar optioner i Mandel 2021-09-15https://mb.cision.com/Main/12115/3415913/1468721.pdf

Nyheter om New Equity Venture

Hos Avanza kan du kostnadsfritt öppna konto för att kunna handla aktier. För att investera i fonder så billigt som möjligt tycker vi dock att du ska spana in SAVR där du kan äga över 1 300 av de bästa fonderna och betala 30-50 % mindre i avgifter, varje år!

Ett tips är att öppna konto hos båda för att nyttja fördelarna och de låga avgifterna hos respektive aktör.

När det kommer till tråkiga utgifter som försäkringar kan vi verkligen rekommendera Hedvig. Vi jämförde direkt på deras site och sänkte vår egen kostnad för hemförsäkring med 2 436 kr per år, jämfört med det näst billigaste alternativet. Pengar som nu läggs på sparande istället.

Om aktien New Equity Venture