Proact named EMEA Partner of the Year - Börskollen
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Proact named EMEA Partner of the Year

Proact, Europe's leading independent data centre and cloud services provider, has yet again been recognised as partner of the year by NetApp for its dedication to providing outstanding value to their mutual customers.

With a partnership spanning over 25 years, Proact has continuously helped customers across the European market. The fruitful partnership between Proact and NetApp has resulted in the strengthening of Proact's hybrid cloud offering and a continuous acknowledgment by NetApp for exceptional customer focus. It is this focus which has resulted in Proact being a repeat recipient of this award.

“We are honoured to once again be acknowledged by NetApp for our dedication and hard work towards helping our customers drive business value out of their IT,” says Jonas Hasselberg, CEO and President of Proact IT Group AB. “We recognise the numerous opportunities in our collaboration with NetApp, and the EMEA Partner of the Year recognition serves as an extra motivation for us to continue deepening our partnership, but even more importantly always provide exceptional value to our customers.”

“For the last three years, customers in EMEA and LATAM had to rapidly adapt to changing market conditions, a challenging macroeconomic environment and supply chain volatility. This has created even stronger and deeper bonds with our partners who have shown true resiliency to better serve our customers,” summarises Kristian Kerr. “It is crucial that we harness the full power of partnerships. One of our most committed and innovative partners is Proact, who earned the EMEA Partner of the Year. It was a pleasure to be back, meeting face-to-face, and celebrating together with them!”

2023-Q1 GR PR Proact wins NetApp award (ENG)https://mb.cision.com/Main/299/3736939/1926016.pdf

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Nyheter om Proact IT

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Om aktien Proact IT