SLP når sitt kundnöjdhetsmål med ett NKI-resultat på 81
SLP har uppnått sitt mål om att nå minst 80 i NKI (Nöjd-Kund-Index). Målet var satt till utgången av 2025, och i den senaste undersökningen uppmättes ett NKI-resultat på 81 av 100, vilket är en betydande ökning från 74 som uppmättes i den första undersökningen år 2023.
“Dagens osäkra omvärldsklimat ställer extra höga krav på att vara en aktiv fastighetsägare och ha ett tätt samarbete med hyresgästerna som skapar långsiktiga värden för båda parter. Därmed är det extra glädjande att vi uppnått vårt kundnöjdhetsmål. NKI-resultatet på 81 är ett tydligt kvitto på att vårt fokus på nära relationer och en hög servicenivå uppskattas”, säger Filip Persson, vd på SLP.
SLP kommer fortsätta att använda regelbundna undersökningar för att följa upp kundnöjdhet och utveckla service och förvaltning. För SLP är hyresgästerna alltid i centrum.
För ytterligare information:
Filip Persson, vd på SLP, telefon: 073-327 27 57
Om SLP – Swedish Logistic Property
Swedish Logistic Property – SLP – är ett svenskt fastighetsbolag som förvärvar, förädlar och förvaltar logistikfastigheter med hållbarhet i fokus. Värdetillväxt skapas genom löpande utveckling och förädling av fastigheterna, som är belägna i Sveriges viktigaste logistikpunkter. Fastighetsbeståndet omfattar en uthyrningsbar yta om cirka 1 400 000 kvm. SLP är en partner som tar ansvar och därmed skapar värden för såväl hyresgäster som för bolaget och dess aktieägare. SLP:s B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm Mid Cap. För mer information om SLP: slproperty.se

