Upptagande av lån från närstående

UPPTAGANDE AV LÅN FRÅN NÄRSTÅENDE

Free2Move Holding AB har 13 maj 2022 tagit upp ett lån på 2 000 000 SEK med löptid till 31 december 2022 och 1,4 % månatlig ränta. Långivare är en av bolagets större aktieägare Soffloch Advice AB vilket kontrolleras av Didrik Hamilton som är ordförande i Free2move.

För ytterligare information om ovanstående, vänligen kontakta

Leif Syrstad,
VD Free2Move Holding AB,
tel: +46 708 660 703,
e-post: leif.syrstad@free2move.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Free2move Pressrelease 2022-05-13.pdf

Om Free2Move

Free2Move är en digital förvaltare som erbjuder fastighetsägare mjukvaruplattformen 2Connect för ett förbättrat driftnetto. Bolaget garanterar kunden en betydande förbättring av lönsamheten genom optimerad fastighetsdrift och förnybar energi. Det möjliggörs genom att mäta och styra människa och teknik med den senaste uppkopplade tekniken.

Free2move Pressrelease 2022-05-13.pdfhttps://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=56599

Nyheter om Free2Move

Världsledande nätmäklare för trading