Acast tecknar avtal med The New York Times
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Acast tecknar avtal med The New York Times

Acast

Podcastbolaget Acast har tecknat ett avtal med The New York Times för att bistå tidningen med annonsutrymme inom ljud på den brittiska marknaden. Det framgår av ett pressmeddelande.

Syftet är att hjälpa The New York Times med att öka sina intäkter från reklam inom deras podcasts. Första ut blir podcasten The Daily, där avtalet förklaras skapa förutsättningar för brittiska annonsörer att effektivt nå ut till dess olika lyssnare.

“Avtalet med The New York avseende The Daily ger oss ytterligare en kronjuvel inom vårt premiumsegment för våra annonsörer i Storbritannien. Vår kombinerade skala inom det öppna podcastekosystemet visar på en unik möjlighet för varumärken som vill associeras med betrodda utgivare", kommenterar Josh Woodhouse, Managing Director på Acast i Storbritannien.

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Nyheter om Acast

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Om aktien Acast

Mer från Finwire / Börskollen

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt