Hubso lanserar nytt varumärke med Josephine Qvist
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Hubso lanserar nytt varumärke med Josephine Qvist

Hubso

E-handelsbolaget Hubso har lanserat ett nytt varumärke med kreatören Josephine Qvist som har närmare 300 000 följare på Instagram. Det framgår av ett pressmeddelande.

Den första lanseringen i det nya varumärket var parfymen Idyllic som har sålt över förväntan.

"Det känns otroligt kul att vara igång och med ett så positivt mottagande av den första produkten, jag ser verkligen fram emot att vidareutveckla affären tillsammans med Hubso", säger Josefine Qvist.

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Nyheter om Hubso Group

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Om aktien Hubso Group

Mer från Finwire / Börskollen

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt