Bankens satsning väcker skepsis: ”Risk att det bara blir marknadsföring”
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet från partner

Bankens satsning väcker skepsis: ”Risk att det bara blir marknadsföring”

Handelsbankens satsning på affärsjournalistik via EFN möts med tveksamhet.

I PS Studio förklarar Simon Kronö, redaktionschef på Realtid, varför läsarna ifrågasätter oberoendet – och vad det säger om finanspublikens krav. När en av Sveriges största banker lanserar en egen mediekanal blir det debatt.

En ny läsarundersökning visar att många ifrågasätter trovärdigheten i Handelsbankens mediesatsning EFN.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Läs hela artikeln hos Dagens PS

Nyhetsbrev