Nyhet från partner

Qviberg om aktien som köpstämplas: ”Tråkig”

Qviberg om aktien som köpstämplas: ”Tråkig”

Handelsbanken sätter köp på aktien, men Mats Qviberg har uttalat att den är ”en ganska tråkig aktieplacering”.

Mats Qviberg är ordförande i investmentbolaget Öresund, där han är ordförande. Öresund (börskurs) är största ägare i bilkedjan Bilia (börskurs).

Samtidigt är Qviberg med sin familj stora privata aktieägare i Bilia.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Dagens PS
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna