Nyhet

Stockholmsbörsen skakig på tisdagen: ”Jo-jo”

På morgonen sjönk Stockholmsbörsen för att sedan stiga igen.

Jo-jorörelsen kan fortsätta under dagen. I skrivande stund ligger kursen på 0,06 procent över nollan klockan 10 på förmiddagen, tack vare bland annat Getinge som stiger på Handelsbankens köpstämpel.

Det framgår av Dagens Industris indexrapportering.

Det går lite bättre för storbolagsindex OMXS30 än för breda index,.

Lorem ipsum dolor sit amet. Est omnis iusto eos velit nostrum et pariatur quod non. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum. Porro dolore rem voluptas iste. Consequuntur nemo id dolores tempora ut quis quis eum

Läs hela texten hos Dagens PS
Denna källa har få eller inga artiklar bakom betalvägg
Öppna