Kvartalsrapport Q2 2025
Gamethrill har under kvartalet genomfört viktiga förändringar med namnbytet till Gamethrill AB (publ) och lanseringen av Kwizit i Sverige.
Flerårsöversikt koncernen | Q2 2025 | Q2 2024 | Ack. Q2 2025 | Ack. Q2 2024 | Helår 2024 |
Totala intäkter (msek) | 1.5 | 1.5 | 3.0 | 3.2 | 7.9 |
EBITDA (msek) | -0.4 | -0.4 | -0.7 | -0.5 | -0.1 |
Resultat efter finansiella poster (msek) | -0.4 | -0.6 | -0.7 | -1.0 | -0.6 |
Balansomslutning (msek) | 6.2 | 6.7 | 6.2 | 6.7 | 7.0 |
Soliditet | 79,0 % | 80,4 % | 79,0 % | 80,5 % | 81,2 % |
Resultat per aktier (kr) | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | -0.02 |
Antal aktier | 33 685 483 | 33 685 483 | 33 685 483 | 33 685 483 | 33 685 483 |
Flerårsöversikt moderbolaget | Q2 2025 | Q2 2024 | Ack. Q2 2025 | Ack. Q2 2024 | Helår 2024 |
Totala intäkter (msek) | 0.7 | 0.5 | 1.4 | 1.1 | 2.8 |
EBITDA (msek) | 0.0 | -0.3 | -0.1 | -0.2 | -0.2 |
Resultat efter finansiella poster (msek) | -0.1 | -0.3 | -0.1 | -0.4 | -0.4 |
Balansomslutning (msek) | 9.9 | 10.0 | 9.9 | 10.0 | 10.0 |
Soliditet | 90,1 % | 90,3 % | 90,1 % | 90,3 % | 90,7 % |
Resultat per aktier (kr) | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | -0.01 |
Koncernen redovisade en nettoomsättning på 1,4 MSEK och ett resultat på -0,4 MSEK.
Wurm Online fortsätter att utgöra en stabil grund med en lojal spelarbas, samtidigt som Kwizit representerar ett viktigt steg i vår långsiktiga strategi. Soft launch i Sverige har gett värdefulla insikter om användarbeteenden och marknadsföringsmetoder, vilket ger oss bättre förutsättningar inför framtida uppskalning.
Framåt fokuserar vi på att utveckla Kwizit vidare och steg för steg introducera intäktsmodeller, samtidigt som vi fortsätter att förvalta styrkan i Wurm Online.